9. Zvýhodnený nákup katalógových tovarov uvedených v Katalógu odmien
Zvýhodnený nákup tovaru sa uskutoční na tej istej SeS, na ktorej bol tento objednaný a bolo zrealizované príslušné odpočítanie bodov v prípade osobnej objednávky alebo na vybranej SeS v prípade elektronickej objednávky. Predávajúcim je partner prevádzkujúci danú SeS. Spoločnosť zabezpečí dodanie tovaru na SeS do 45 dní od zrealizovania príslušného odpočítania bodov. Spoločnosť si vyhradzuje právo po uplynutí 3 mesiacov od dňa príslušného odpočítania bodov stiahnuť neprevzatý tovar zo SeS – pr.padný dodatočný odber je možný len po dohode (písomnej alebo telefonickej) s centrom BONUS v lehote do 1 roka od príslušného odpočítania bodov. Ak z objektívnych dôvodov (zrušenie SeS, rekonštrukcia a iné) nie je možné zrealizovať zvýhodnený nákup tovaru na tej SeS, na ktorej bolo zrealizované odpočítanie bodov, spoločnosť dohodne so zákazníkom nákup na inej SeS. Zvýhodnený nákup tovaru priamo v BONUS centre nie je možný.
Doplatok za tovar uvedený v Katalógu odmien uhradí zákazník v hotovosti alebo bankovou platobnou kartou priamo na SeS pri preberaní tovaru. Obsluha SeS overí totožnosť zákazníka na základe predloženia dokladu totožnosti (občiansky preukaz, pas). Obsluha SeS a zákazník podpíšu protokol o odovzdaní a prevzatí tovaru. Podpísaním tohto protokolu zákazník potvrdzuje riadne prevzatie objednaného a nepoškodeného tovaru. Overenie totožnosti zákazníka, doplatenie ceny tovaru a podpísanie preberacieho protokolu je podmienkou pre odovzdanie tovaru zákazníkovi.
V súlade s účelom spracúvania osobných údajov pri realizácii prevzatia zakúpených zvýhodnených katalógových tovarov uvedených v Katalógu odmien, ktoré si zákazník objednal je uskutočňovaná evidencia odovzdania objednaného tovaru partnerom prevádzkujúcim príslušnú SeS v rozsahu – meno – priezvisko zákazníka preberajúceho zakúpený tovar. Objednaný tovar nie je možné vymeniť späť za body, ani za iný tovar uvedený v Katalógu odmien. Dôvodom pre vrátenie bodov nie je ani neprevzatie tovaru zo strany zákazníka. V prípade, že zákazník nevyužije možnosť zvýhodnen.ho nákupu po dobu 1 roka od príslušného odpočítania bodov (neprevezme si daný tovar na dohodnutej SeS), stráca nárok na zvýhodnený nákup tovaru a odpočítané body prepadajú bez nároku na náhradu. V prípade objednávok katal.gových tovarov prostredníctvom internetovej stránky www.bonusklub.sk v časti Katalóg odmien má zákazník právo na vrátenie tovaru do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru, pričom je nevyhnutné, aby tovar vrátil predávajúcemu v uvedenej lehote a odovzdal mu podpísaný formulár o odstúpení od zmluvy, ktorý je prístupný na internetovej stránke www.bonusklub.sk. Tovar má zákazník vrátiť úplný, s kompletnou dokumentáciou, nepoškodený, čistý, pokiaľ možno vrátane originálneho obalu, v stave a hodnote, v akom tovar zákazník prevzal.
V prípade, že zákazník vráti tovar nekompletný či poškodený, môže predávajúci požadovať od zákazníka čiastku zodpovedajúcu zníženiu hodnoty tovaru. Ak sa zákazník rozhodne pre odstúpenie od zmluvy v uvedenej lehote, pre urýchlenie vybavenie odstúpenia odporúčame tovar doručiť predávajúcemu spolu s formulárom o odstúpení od zmluvy, s originálom alebo kópiou nákupného dokladu a uvedeným číslom bankového účtu, na ktorý má byť finančná čiastka prevedená. Pri splnení všetkých vyššie uvedených podmienok pre vrátenie tovaru vznikne zákazníkovi nárok na vrátenie finančných prostriedkov, ktoré zaplatí. Zákazníkom uhradené finančné prostriedky mu budú vrátené najneskôr do 14 dní od doručenia písomného odstúpenia od zmluvy na danej SeS, a to na ním uvedený bankový účet. Zodpovedajúci počet bodov, ktorý mu bol pri nákupe odpoč.taný mu bude vrátený a pripísaný späť na kartu zákazníka.
10. Shopový tovar a služby
Zákazník obdrží vybranú položku bezprostredne po odpočítaní bodov a uhradení zvýhodnenej ceny tovaru s doplatkom a len na SeS, kde bolo príslušné množstvo bodov odpočítané. Svojím podpisom na potvrdenke o odpočítaní bodov zákazník potvrdzuje prevzatie daného shopového tovaru alebo služby. Shopový tovar alebo službu nie je možné získať ani objednať v prípade, že na danej SeS nie je v danom čase dostupný. Spoločnosť nevie zaručiť nepretržitú dostupnosť shopových tovarov a služieb na všetkých SeS.
11. Zvýhodnený nákup palív
Zľavu na palivo za body je možné uplatniť na požiadanie pred uhradením nákupu palív na SeS a iba na celý objem natankovaného paliva, nie na jeho časť. Predpokladom uplatnenia je dostatočný počet bodov na karte a splnenie podmienok pre čerpanie bodov, teda ak k účtu karty zákazníka už bola zaevidovaná prihláška v BONUS centre v súlade s bodom 3. týchto VOP a karta zákazníka nie je zaradená na blokačnej listine. Zľavu nie je možné kombinovať s inými zľavami a nie je možné ju využiť pri platbe palivovými kartami. Pri uplatnení zľavy za body sa za nákup palív body nepripisujú. Spoločnosť si vyhradzuje právo na zmenu alebo ukončenie možnosti uplatnenia zľavy na palivo za body. Informácie o aktuálnych možnostiach výhodnejšieho nákupu palív s použitím bodov budú zákazníkom dostupné na web stránke www.bonusklub.sk.
12. Poukážka
Objednaná poukážka je zaslaná na adresu zákazníka evidovanú v BONUS centre do 45 dní od dňa objednania a odpočítania príslušného množstva bodov z karty. Použitie poukážky sa riadi podmienkami vyhl.senými vydavateľom poukážky. Vydavateľ poukážky je zodpovedný a vybavuje všetky prípadné reklamácie týkajúce sa použitia poukážky vrátane reklamácie kvality poskytnutého tovaru alebo služby.
13. Platnosť bodov
Platnosť bodov je tri roky. Po uplynutí tejto doby strácajú body platnosť a nie je možné ich uplatniť. Body sa automaticky uplatňujú od najstarších. Deaktivácia bodov sa vykonáva vždy k 31.12. toho roka, v ktorom uplynuli tri roky od ich pripočítania na kartu zákazníka.
V prípade, ak na kartu zákazníka neboli pripočítané body za nákup v zmysle týchto VOP po dobu šiestich po sebe idúcich mesiacov, si spoločnosť vyhradzuje právo rozhodnúť o prepadnutí dovtedy nazbieraných bodov, pričom však členstvo zákazníka v BONUS klube trvá naďalej, a to až do času zániku niektorým so spôsobov upravených v bode 18 týchto VOP.
14. Strata a nefunkčnosť karty
Stratu alebo nefunkčnosť karty je zákazník povinný nahlásiť bez zbytočného odkladu BONUS centru, ktoré zabezpečí jej bezodkladné zaradenie na blokačnú listinu. Náhradnú kartu obdrží zákazník na ľubovoľnej SeS, pričom jej prevzatie potvrdí osobitným záznamom a podpisom na priloženej prihláške. Potvrdenie prevzatia náhradnej karty nenahradzuje nahlásenie straty alebo nefunkčnosti pôvodnej karty. Do času riadneho nahlásenia tejto skutočnosti zodpovedá za prípadné zneužitie karty neoprávnenou osobou zákazník. Na náhradnú kartu bude zákazníkovi do 30 dní od odovzdania potvrdenia o prevzatí náhradnej karty na SeS dodatočne uznaný rovnaký počet bodov, ako bol stav bodov v čase nahlásenia straty alebo nefunkčnosti karty. V prípade,že zákazník požaduje dodatočné uznanie uvedených bodov v skoršom termíne, kontaktuje BONUS centrum telefonicky alebo písomne. V prípade nefunkčnosti karty zákazník kartu spoločnosti nevracia, len zabezpečí jej fyzické znehodnotenie.
15. Reklamácie pripočítavania bodov
Reklamácie nepripočítania bodov zákazník uplatňuje písomne v BONUS centre. V prípade zisteného nadmerného pripočítania bodov v dôsledku omylu alebo poruchy technického zariadenia BONUS centrum pripraví vysporiadanie takto pridelených bodov. Spoločnosť si vyhradzuje právo zaradiť na blokačnú listinu do vyriešenia zistenej nezrovnalosti kartu, na ktorú bolo v dôsledku omylu alebo poruchy technického zariadenia pripočítané nadmerné množstvo bodov, pričom o tejto skutočnosti bezodkladne informuje zákazníka. Pokiaľ nie je stanovené inak, expiračná lehota online transakcie na pripočítanie bodov je 1 rok od dňa rozhodnutia o jej pripravení. Po uplynutí expiračnej lehoty nezrealizované pripočítanie bodov formou online transakcie prepadá bez náhrady.
16. Môj BONUS klub
Za účelom rozšírenia služieb poskytovaných členom BONUS klub spoločnosť zriaďuje Môj BONUS klub na adrese www.bonusklub.sk, kde si zákazník môže vytvoriť on-line účet. Podmienkou jeho používania je vykonanie elektronického prihlásenia do BONUS klubu vyplnením elektronickej prihlášky alebo osobitná registrácia zákazníka do Môj BONUS klub a udelenie súhlasu so VOP BONUS klubu. Môj BONUS klub poskytuje zákazníkom komplexný prehľad o zbieraní a spotrebe bodov na zákazníckej karte, aktuálnom stave bodov na karte, možnosť upraviť kontaktné údaje, ako je adresa, mobilný telefónny kontakt, e-mailovú adresu. Môj BONUS klub poskytuje možnosť zadania požiadavky na blokovanie karty a iných požiadaviek smerovaných na BONUS centrum, prevod bodov a zmenu hesla do Môj BONUS klub. Môj BONUS klub zahŕňa aj online obchod s možnosťou objednania odmien z Katalógu odmien a ich doručenia na vybranú SeS.
17. Riešenie reklamácií poskytnutia odmeny
Neposkytnutie možnosti zvýhodneného nákupu tovaru (nedodanie tovaru), odmietnutie odovzdania shopového tovaru alebo odmietnutie poskytnutia služby v prípade, že tieto sú na danej SeS dostupné a nedodanie poukážky reklamuje zákazník priamo v BONUS centre. Reklamáciu kvality prevzatých tovarov alebo služieb uplatňuje zákazník nasledovne:
a) v prípade tovaru z Katalógu odmien podľa pokynov v záručnom liste u podnikateľa, ktorý je na prijímanie a vybavovanie reklamácií a vykonanie záručnej opravy určený,
b) v prípade tovaru z Katalógu odmien, ku ktorému nie je vydaný záručný list alebo záručný list nedefi nuje podnikateľa povereného prijímaním a vybavovaním reklamácií priamo na danej SeS, na ktorej tovar prevzal (obsah reklamácie musí byť riadne popísaný a zákazník uvedie telefonický kontakt na účely reklamácie, pričom takáto reklamácia bude následne postúpená dodávateľovi reklamovaného tovaru),
c) v prípade shopových tovarov a služieb priamo na danej SeS,
d) v prípade tovaru alebo služby prevzatej na základe poukážky u toho subjektu, ktorý zákazníkovi dodal tovar alebo poskytol službu podľa bodu č.12.
V prípade reklamácie v zmysle písmen a), b) a c) je pre uplatnenie reklamácie nevyhnutné uviesť dôvod reklamácie. Ak sa jedná o reklamáciu nefunkčnosti , je potrebné doplniť konkrétny popis prejavov nefunkčnosti, inak nemôže byť reklamácia preverená a uznaná.
18. Ukončenie členstva v BONUS klube
Ukončením členstva v BONUS klube stráca zákazník právo využívať všetky výhody plynúce z členstva v BONUS klube, vrátane prípadnej spotreby zostatku bodov evidovaných na jeho karte a súčasne je stornované vybavovanie už uplatnených nárokov zákazníka na výhody vyplývajúce z členstva v BONUS klube v prípadoch, ktoré v okamihu ukončenia členstva neboli uzavreté. K ukončeniu členstva v BONUS klube môže dôjsť nasledovnými spôsobmi:
- ukončením členstva zo strany zákazníka;
- smrťou zákazníka alebo jeho prehlásením za mŕtveho;
- dlhodobou pasivitou zákazníka, tzn. keď spoločnosť na kartu zákazníka neeviduje pripočítanie bodov za nákup v zmysle týchto VOP po dobu jedného kalendárneho roka;
- jednostranným rozhodnutím spoločnosti v prípade zistenia závažného porušovania týchto VOP zo strany zákazníka, pričom za závažné porušovanie sa považuje aj opakované menej závažné porušenie týchto VOP.
Spoločnosť informuje zákazníka o ukončení členstva v BONUS klube len v prípadoch uvedených v bode 3. tohto bodu VOP. Spoločnosť je oprávnená v prípade, kedy o opätovné členstvo v BONUS klube žiada zákazník, ktorého členstvo bolo v minulosti ukončené z dôvodu uvedeného v bode 3. tohto bodu VOP, žiadosti o členstvo nevyhovieť. V prípade opätovného vstupu do BONUS klubu nevzniká nárok zákazníka na akékoľvek výhody plynúce z jeho predchádzajúceho členstva v BONUS klube vrátane nespotrebovaných bodov. Členstvo v BONUS klube ani výhody s týmto členstvom spojené nie sú právne vymáhateľné a nemôžu byť predmetom dedičského konania.
19. Porušovanie VOP BONUS klubu
Spoločnosť je oprávnená v prípade podozrenia z porušovania VOP, najmä pri podozrení zo získavania bodov v rozpore so VOP, so zásadami poctivého obchodného styku a v rozpore s účelom, na ktorý je karta vydaná, zaradiť kartu na blokačnú listinu a preverovať okolnosti používania karty. V prípade, že takto získané body boli medzičasom prevedené na inú kartu, je spoločnosť oprávnená blokovať aj túto kartu. O dôvode zaradenia karty na blokačnú listinu informuje zákazníka na požiadanie BONUS centrum.
20. Zmeny VOP BONUS klubu a Katalógu odmien
Spoločnosť si vyhradzuje právo na úpravu týchto VOP, sortimentu tovarov uvedených v Katalógu odmien, bodového ohodnotenia tovarov, zliav na palivá, shopových tovarov a služieb, poukážok a ďalších náležitosti uvedených v Katalógu odmien a úpravu pravidiel pre pripočítavanie bodov z obchodných alebo legislatívnych dôvodov. Spoločnosť sa zaväzuje v dostatočnom predstihu informovať zákazníkov o všetkých zmenách. Spoločnosť sa zaväzuje v čo najväčšej miere prispôsobiť zmeny požiadavkám zákazníkov. Spoločnosť oznámi každú takúto zmenu na web stránke spoločnosti a písomne na SeS. Vyobrazenie ponuky Katalógu odmien je orientačné. Spoločnosť negarantuje doručenie tovaru vo farebnom prevedení uvedenom v Katalógu odmien spoločnosť si vyhradzuje právo v prípade vyčerpania skladových zásob tovarov uvedených v Katalógu odmien poskytnúť ako plnenie tovar s obdobnými užívateľskými vlastnosťami.
21. Ukončenie programu BONUS klub
Program BONUS klub má dlhodobý charakter, spoločnosť si však vyhradzuje právo na jeho ukončenie. Termín ukončenia prideľovania bodov a ukončenia platnosti nespotrebovaných bodov v takom prípade písomne zverejní v dostatočnom časovom predstihu, minimálne však 1 kalendárny mesiac vopred na všetkých SeS a na web stránke spoločnosti.
22. Platnosť a účinnosť VOP BONUS klubu
Tieto VOP nadobúdajú platnosť a účinnosť dňom 01.11.2019. Týmto dňom súčasne strácajú platnosť a účinnosť VOP BONUS klubu platné od 25.05.2018.
SLOVNAFT, a.s.
október 2019